Tuesday 3 February 2009

Χιόνι παντού

Επιτέλους, να δούμε και λίγο χιόνι!

Έτσι που έχουν αλλάξει σε ολόκληρο τον πλανήτη μας οι κλιματολογικές συνθήκες έχουμε σχεδόν ξεχάσει το χιόνι ακόμα κι εμείς στη Βόρεια Ευρώπη.

Τα Σχολεία μας κλειστά, η κίνηση στους δρόμους πολύ περιορισμένη.

Οι οικογένειες κλεισμένες στα σπίτια, με θέρμανση συνεχώς αναμμένη και ζεστή σούπα στο τραπέζι.

Χθες μου έλεγε ένας Ομογενής ότι από τον χειμώνα 1962-63 είχε να χιονίσει έτσι.

Στις επίσημες ειδήσεις είδαμε ότι είχε 18 χρόνια (από τον Φεβρουάριο του 1991) να ρίξει τόσο και τέτοιο χιόνι, που έκανε έτσι ώστε να παραλύσουν οι -συνήθως εξαίρετες- Λονδρέζικες συγκοινωνίες.

Οι μετεωρολογικές προγνώσεις λένε: «We're going to get more». Κύματα χιονιού από τη Βόρεια Θάλασσα, αλλά και από την Βόρεια Γαλλία, θα μας φέρουν κι άλλο χιόνι τις επόμενες ημέρες. Ευπρόσδεκτο βέβαια, αλλά πρέπει να προσέχουμε πολύ, γιατί σύντομα θα αρχίσει να γίνεται επικίνδυνο.

Πάντως, ο χιονάνθρωπος των μικρών φίλων μου, Χρήστου και Δήμητρας, είμαι σίγουρος ότι είναι ο μόνος «Έλληνας χιονάνθρωπος» στο Λονδίνο!

Το ρολόϊ του τοίχου
σήμανε την έκπληξη
των δεικτών του παραδείσου.

Στη γιορτή της Υπαπαντής
ο ουρανός τίναξε
την ανθισμένη αμυγδαλιά του.

Το πόδι βούλιαξε
πάνω στη στέγη του χιονιού
σε 30 πόντους ολόλευκο όνειρο.

Απομένει να δούμε
τι θα σηκώσει στα χέρια του
ο πρεσβύτης κόσμος.

2 comments:

  1. καλά ο χιονάνθρωπος κάτω είναι φοβερός. δεν θα σχολιάσω το μπουκάλι,πέρσι εγώ του έβαλα αγγούρι!!!
    Καλά να περνάτε Λονδρέζοι μου.

    ReplyDelete
  2. Όσες φορές έχω έρθει στο Λονδίνο μόνο χιονόνερο έχω πετύχει. Είστε τυχεροί που ζείτε αυτή την εμπειρία.Καταπληκτική ατμόσφαιρα, διασκεδάστε το!

    ReplyDelete